Mijn ReDo

Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?

Momenteel maken wij binnen ReDo grote stappen en wordt er hard gewerkt achter de schermen om bewoners zoveel mogelijk inzicht te geven in hun verbruik. Dit kan ervoor zorgen dat nog niet alles werkt zoals u van ons gewend bent. Mocht dit helaas het geval zijn, dan bij voorbaat onze excuses. In de komende periode wordt er steeds meer mogelijk in de Mijn ReDo omgeving door updates die worden doorgevoerd. Alvast bedankt voor uw begrip.

Selecteer uw complex om in te loggen

Wat vindt u op Mijn Redo terug?

Bekijk uw verbruik

Benieuwd hoeveel u afgelopen periode verbruikt hebt? Raadpleeg te allen tijde digitaal uw warmteverbruik.

Raadpleeg uw contractgegevens

Bekijk uw huidig voorschotbedrag en alle klantgegevens die Redo van u heeft.

Vergelijk uw verbruik

Bent u dit jaar spaarzamer dan vorig jaar?
Vergelijk uw warmteverbruik met voorgaande jaren.

Uw contract stopzetten

U verhuist en neemt niet langer de diensten af van Redo. Geef zelf digitaal uw verhuizing door.

Raadpleeg uw facturen

Hoeveel facturen hebt u tot op heden ontvangen? Zijn er openstaande facturen die u nog moet betalen?
U vindt het allemaal terug op een overzichtelijk dashboard.

Hoe registreert u zich op uw klantportaal?

1. Ga naar Mijn Redo.

2. Selecteer uw complex.

3. Selecteer de optie ‘REGISTREREN’.

4. U kunt zich registreren met uw klantnummer en postcode. Uw klantnummer vindt u terug op uw warmtefactuur of in voorgaande communicatie.

5. Controleer uw klantgegevens en vul aan waar nodig.

Ondervindt u problemen bij uw registratie of het raadplegen van Mijn Redo?
Mail naar info@redogroep.nl of bel het nummer +31(0)085 0466056